TINGIMUSED

 

 

1. ÜLDSÄTTED

1.1. Artemis24.ee esindaja on Artemis Trading OÜ, kelle poolt on ostukliendi tingimused koostatud ning reguleeritud. Üldtingimused on koostatud Eesti Vabariigi poolt kehtestatud õigusaktide alusel.

1.2. Artemis24.ee tingimused kehtivad kõigi klientide suhtes võrdselt.

1.3. Artemis24.ee klientide isikuandmed ja andmed Tellija poolt sooritatud tellimuste kohta on konfidentsiaalsed ning neid kasutatakse vaid tellimuste täitmiseks. Andmed edastatakse vaid pankadele maksete teostamiseks ning transpordi firmadele tellimuse täitmiseks.

1.4. Tellimuse vormistamine on samavää e Ostu-Müügilepingu sõlmimisega.

1.5. Käesolevad lepingutingimused kehtivad Artemis Trading OÜ (edaspidi Müüja) ja Tellija (edaspidi Ostja) vahel veebipoes aadressiga www.artemis24.ee

1.6. Ostja tellitud kaupade ostu-müügi tellimuslepingud kaupade suhtes loetakse sõlmituks peale tellimuse esitamist Tellija poolt ja tellimuse kinnituse saamist Müüja poolt.

1.7. Tellimus jõustub hetkest, kui arve järgi tasumisele kuuluv summa on laekunud Artemis Trading OÜ arvelduskontole.

 

 

2. OSTUTINGIMUSED

2.1. Ostja teeb tellimuse elektrooniliselt, lisades toote virtuaalsesse ostukorvi.

2.2. Igal tootel on juures nupp “Lisa ostukorvi”, mille peale klõpsates lisate toote

ostukorvi. Ostmiseks vali sobivad tooted ja lisa need ostukorvi. Ostukorvi sisu vaatamiseks

vali “Näita ostukorvi” ja sinna peale klõpsates avaneb selle sisu.

2.3. Kuniks kaup on Tellija ostukorvis ja ostuprotsess on lõpetamata, on see kaup saadaval ka kõikidele teistele klientidele.

2.4. Kui kõik vajalikud tooted on ära valitud ning ostukorvis kirjas, saab vormistada tellimuse. On oluline jälgida, et kõik Maksja ja Kaubasaaja andmed oleksid korrektsed, vastasel juhul ei jõua tellimus Kaubasaajani. Müüja ei vastuta Tellija poolt e-poes sisestatud andmete õigsuse eest!

2.5. Tellimust täites soovitame olla tähelepanelik, et vältida ebatäpsusi andmetes ja tellitavate toodete kogustes. Ostja on vastutav oma tellimuskirja õigsuse ees.

2.6. Tellimus vormistatakse hetkest kui Ostja klikkab lingile „Kinnita tellimus".

2.7. Müüja edastab Ostjale sooritatud tellimuse e-mailile ja kuvab selle ekraanile.

2.8. Ekraanile kuvatud tellimus salvestatakse automaatselt artemis24.ee serverisse, mille võib hiljem välja printida, logides sisse oma parooliga artemis.ee kodulehele.

2.9. Peale tellimuse kinnitamist saab Tellija e-posti aadressile tellimuse kinnituse. Juhul, kui tellimuse kinnitus ei ole paari tunni jooksul peale tellimuse edastamist Tellija e-posti aadressile jõudnud, siis palume teavitada sellest artemis24.ee klienditeenindust e-maili teel info[at]artemis24.ee.

2.10. Kaupade hinnad artemis24.ee veebipoes on arvestatud Eurodes. Kõik hinnad

sisaldavad käibemaksu 20%. Kaupade eest tasutakse pangalingiga, ettemaksuarve alusel

pangaülekandega või krediitkaardi maksekeskkonnas.

2.11. Arve tasumisel tuleb kontrollida kõikide andmete õigsust ning selgitusse märkida tellimusarve number.

2.12. Pangalinki kasutades peab makse automaatseks registreerimiseks vajutama peale makse teostamist linki "Tagasi kaupmehe juurde" või selle analoogi - sellega saab

artemis24.ee tagasiside makse teostumise kohta.

2.13. Kasutades makseviisina krediitkaardimakset, võib kursivahedest ja valuutade konverteerimisest tulenevalt olla välisvaluutas tasutav summa kuni 4% erinev Eurodes näidatud summast.

2.14. Pangaülekandega võib teha ka 100%-lise ettemaksu Ostja soovil.

2.15. Ostja tasub kauba eest vastavalt Artemis Trading OÜ poolt edastatud tellimusarvele. 

2.16. Arve loetakse tasutuks raha Müüja arvelduskontole laekumise momendist.

2.17. Tellimused võetakse vastu ööpäeva ringselt 7 päeva nädalas.

2.18. Artemis24.ee käsitleb tellimusi tööpäeviti ajavahemikus 10.00-17.00. Puhkepäevadel ning riigi pühadel tellimusi ei käsitleta.

 

 

3. KAUBA KOHALETOIMETAMINE

3.1. Kui tellitud kaup on laos olemas, siis saadetakse kaup välja hiljemalt viie tööpäeva jooksul peale tellimuse eest tasutud summa laekumist Müüja arvelduskontole.

3.2. Vigaselt ja mitte selgelt märgitud sihtkoha aadressi mitte leidmise korral vastutab kauba hilinemise eest Ostja.

3.3. Kauba puudumise korral laost, võetakse Ostjaga ühendust kahe tööpäeva jooksul ning lepitakse tärnetähtaeg ning tingimused Ostjaga kokku.

3.4. Puuduvate kaupade tarneaeg on üks kuni kuus nädalat sõltuvalt kauba tootja asukohast (Austria, Taani, Saksamaa või muu). Müüa ei vastuta, kui kaup puudub tootja laos või tootja on selle tootmisest maha võtnud. Sellisel juhul ei pea ka Ostja tasuma selle kauba eest. Tellimisel puuduvate kaupade eest väljastatakse null- või krediitarve, millega Ostjal ei kaasne mingeid kohustusi. Kui Ostja on teinud puuduvate kaupade eest ettemaksu, siis tagastatase nende eest tasutud raha hiljemalt 30 päeva jooksul.

3.5. Artemis24.ee e-poest ostetud kaup jõuab Ostjani Eesti Posti, SmartPosti või teise e-poes tellimuse koostamisel valitud transpordifirma vahendusel maksikirjana või pakina.

3.6. Eesti Posti teel saatmisel kõik tellimused toimetatakse Ostjani tähituna. Kaup toimetatakse Ostjale lähimasse postkontorisse või Ostja poolt määratud aadressini. Tellimuse kohaletoimetamise tasu Eesti piires on alates vähemalt 3,30EUR sõltumata tellimuse suurusest või kaalust. Suuremõõduliste või ülekaaluliste saadetiste puhul võivad tekkida lisakulud vastavalt Eesti posti tingimustega ning hinnakirjaga.

3.7. NB! Peale postiteatise väljastamist hoiab Eesti Post saadetist oma laos 15 päeva. Juhul, kui klient ei tule oma pakile õigeaegselt järgi, saadetakse see Müüjale tagasi. Kõik postitamise kulud kannab Ostja.

3.8. SmartPostiga saatmisel Ostja peab tellimuses määrama oma mobiiltelefoni numbri ning temale sobiva Smartposti pakiautomaadi asukoha.

3.9. Tellimuse kohaletoimetamise tasu SmartPostiga on alates3,30EUR (või SmartPosti hinnakirja järgi).

3.10. NB! Spinningud ja muud suuremõõtmelised kaubad (üle 60x60x60 cm) Smartpostiga ei saadeta.

3.11. Artemis24.ee Kulleriga toimetamisel tooted antakse Ostjale üle koos saatelehega, millele Ostja on kohustatud alla kirjutama, vastasel juhul kulleril on õigus Ostjale kaupa mitte väljastada. Enne allakirjutamist soovitame Ostjal toodete pakend ja kogused üle kontrollida. Kui pakend või toode on transpordi käigus vigastatud, tuuakse see tagasi ja asendatakse uue, terve pakendi ja rikkumatta tootega. Hilisemaid pretensioone pakendi osas ja toodete kogustes ei rahuldata.

3.12. Kui kaupa ei ole võimalik selle suuruse, kaalu, omaduste või teiste põhjuste tõttu saata ülaltoodud firmade abil, lepitakse ostjaga kokku teised ta imise võimalused.

NB! Vastavalt Relvaseduse § 54 lg 3 kohaselt on  relva ja laskemoona saatmine posti teel keelatud.

Ostja peab isiklikult tulema veebipoes artemis24.ee ostetud relvale või laskemoonale järgi Artemis Trading OÜ poodi. Artemis Trading OÜ kauplus asub Kuressaares, Kalevi 26, Ringtee Ärikeskuses.

Artemis Trading OÜ väljastab veebipoes artemis24.ee  ostetud relva ainult Politsei poolt väljastatud relva soetusluba omavale isikule ja laskemoona relvaluba või relva soetusluba omavale isikule.

Nõutava soetusloa puudumisel raha Ostjale ei tagastata, vaid Ostjal on õigus asendada samaväärse kaubaga.

4. OSTJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED OSTU-MÜÜGILEPINGUST TAGANEMISEL

4.1. Ostjal on õigus taganeda tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügi tellimuslepingust. Kõikidele Artemis24.ee e-poest ostetud toodetele kehtib tagastusgarantii 14 päeva vastavalt EV Võlaõigusseaduse § 49, l. 1. Ostjal on õigus vahetada kättesaadud kaup sama hinnaväärtusega mingi muu toote vastu.

4.2. Lepingust taganemiseks peab Ostja tegema Müüjale vastavasisulise avalduse e-posti teel info[at]artemis24.ee. Teatesse tuleb märkida arve number, Ostja nimi, arvelduskonto number, millest makse oli sooritatud ja võimalikult kauba tagasisaatmise põhjus. Seejärel Ostja peab tagastama artemis24.ee-st tellitud kauba originaalpakendis koos ostuarvega.

4.3. Tagastatav toode peab olema töökorras ning kasutamata koos kõikide kaasas olevate osadega, lisavarustusega, instruktsioonidega jne. Erikampaania ajal ostetud kaubad peava olema tagastatud koos kaasnevate toodetega või kingitustega.

4.4. Kaup tuleb tagastada 14. päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kauba kättesaamise päevaks loetakse postkontorist kauba kättesaamise päeva.

4.5. Kauba tagastamisel peab Ostja tagastatavad esemed korralikult ära pakkima (pakend peab olema piisavalt tugev ning korralikult kinni pandud), et tagada kauba säilimine

transportimisel.

4.6. Käesoleva Lepingu punktide 4.1 ja 4.5 kohaselt, Ostja poolt või tagastamisel rikutud, kasutatud või osaliselt tagastatud kaupu vastu ei võeta ning raha ei tagastata.

4.7. Tagastatud kauba eest kantakse raha tagasi samale arvelduskontole, millelt Ostja tasus kauba eest. Müüja tagastab raha Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (Võlaõigusseaduse § 49, l. 4).

4.8. Ostjale ei kuulu tagastamisele saatmiskulud lepingust taganemisel. Samuti ka kõik kauba tagastamisega seotud kõrvalkulud on Ostjal endal kanda.

4.9. Kui tagastatud toode on rikutud ja selle põhjus ei ole tingitud Artemis Trading OÜ-st ja kui toodet on Ostja poolt kasutatud mittesihipäraselt, on Artemis Trading OÜ-l õigus tasaarveldada

kauba kahju.

4.10. Kui Ostja ei nõustu tasaarveldatud summaga, on Ostjal õigus taotleda kauba väärtuse vähenemise kindlakstegemisele sõltumatu ekspert. Sõltumatu eksperdi kulud maksab see pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.

 

5. MÜÜJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED OSTU-MÜÜGILEPINGUST TAGANEMISEL

5.1. Artemis24.ee-l on õigus tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügi tellimuslepingust taganeda, kui Ostja ei ole arvet õigeaegselt tasunud või kui tellitud kaubavaru on lõppenudvõi seda enam ei toodeta.

5.2. Artemis24.ee-l on õigus muuta käesolevaid lepingutingimusi ühepoolselt, kuid Müüja kohustub teavitama sellest kirjalikult e-keskkonna vahendusel Ostjaid, kellel on aktiivne tellimusleping olemas.

5.3. Artemis24.ee-l on õigus mistahes ajal teha e-poes muudatusi ilma Ostjaid sellest eelnevalt teavitamata.

5.4. Artemis24.ee ei vastuta mistahes tehniliste probleemide tõttu e-poe kasutamise võimatuse tõttu Ostjale võimalike tekkivate kahjude eest, sh. tellitud toote hilisema

kohaletoimetamise eest.

5.5. Toote kohaletoimetamisega hilinemisel enam kui kuus nädalat, teatab artemis24.ee sellest Ostjale tema poolt edastatud sidevahendi kaudu.

5.6. Kauba hind või kauba saadavus võib jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Müüjal on õigus tellitud kaup jätta üle andmata või teenust osutamata, kui kaup on laost otsa saanud

või kui Ostja ei vasta järelmaksu või teenuse saamise tingimustele. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse Ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.

6. GARANTIITINGIMUSED

6.1. Artemis24.ee vahendab müüdavatele seadmetele tootja garantiid ja garantii protseduure ning teostab osaliselt seadmetele garantiiremonti.

6.2. Garantiihoolduse teostamise aluseks on Artemis Trading OÜ poolt väljastatud arve ning kehtiv garantiitalong. Kui seadme kehtiv garantiitalong on kaotud või loetamatu, on garantiiremondi teostajal õigus keelduda tasuta garantiiremondist.

6.3. Klient kannab kõik transpordiga seotud kulud.

6.4. Artemis24.ee ei vastuta garantiiremonti toodud koos seadmega lisavarustuse (näiteks: tamiilid, nöörid, landid jm esemed) hävimise, kadumise või rikkumise eest ning sellega tekitatud otsese või kaudse kahju eest.

6.5. Kui seadme remontimine garantiiajal osutub võimatuks ja selle tootmine on lõppenud, asendab tootja seadme garantiikorras samaväärse või paremaga. Kui asendus ei ole võimalik, siis tagastab Müüja Ostjale raha viivitamatult, kuid mitte hiljemalt kui 30 päeva jooksul.

6.6. Garantiiperiood kehtib kuupäevast, mis on märgitud arvele.

6.7. Garantiiajal teostatud garantiihooldused garantii kehtivust ei pikenda.

6.8. Kui garantiisse üleantud toode on rikutud ja selle põhjus ei ole tingitud Artemis Trading OÜ-st ja kui toodet on Ostja poolt kasutatud mittesihipäraselt, on Artemis Trading OÜ-l õigus kauba garantiihooldusest loobuda.

7. DEFEKTI ILMNEMILEL TEGUTSEGE JÄRGMISELT

7.1. Leidke kauba ostuarve.

7.2. Veast teatage e-posti aadressile info[at]artemis24.ee kirjeldades kuidas ja millal avastasite või tekkis defekt. Kindlasti teatage kontakteerumisel ostuarve number ja garantiitalongi number.

7.3. Võimalusel saatke defektsest tootest pilt.

7.4. Seejärel võetakse kliendiga ühendust ja kirjeldatakse konkreetse toote garantii teostaja.

7.5. Kui toode osutub peale testimist terveks, tuleb tasuda teenustasu 20 EUR.

7.6. Kui kaup on defektne kantakse Ostjale tagastatud kauba eest tasutud summa koos transpordikuludega Ostja pangakontole 30 päeva jooksul, kauba tagasisaamise päevast.

7.7. Kui Ostja on toodet kasutanud ka pärast vea ilmnemist, ei rahuldata Ostja pretensioone.

8. GARANTII ALLA EI KUULU

8.1. Kuluva iseloomuga osad näiteks: saapapaelad, landid, tamiilid, nöörid, konksud, pöörlid, võrgud, plastkarbid, raskused ning teised lisatarvikud, mille ümbris on avatud. Samuti ka kaubalekuuluv dokumentatsioon. Garantii alla kuuluvad ainult koos garantiitalongiga väljastatud kaubad.

8.2. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või kauba sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne. poolt.

8.3. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tingitud ebatöökorras olevate lisatarvikute tagajärjel ning kasutaja korrektse kasutamise osavuse puuduse tõttu.

8.4. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitte originaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest.

8.5. Ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutamisest, kasutamisjuhendi nõuete eiramisest (toote kasutamine tavalistest erinevates keskkonnatingimustes).

8.6. Ritvade rõngad ning ketaste poolid.

8.7. Toodete kasutusjuhendis märgitud hoolduse mittetegemisest tingitud vigastuste/puuduste eest.

9. LÕPPSÄTTED

9.1. Müüal on õigus ilma Tellijaid eelnevalt teavitamata teha muudatusi käesolevatesse ostutingimustesse.

9.2. Lepingu tingimusi puudutavad erimeelsused püütakse lahendada omavaheliste läbirääkimiste teel. Läbirääkimiste ebaõnnestumisel lahendatakse erimeelsused Saare Maakohtus.